Utmaning.

Har visst blivit utmanad ser jag nu på morgonkvisten.
Bäst att beta av den då så det är klart sen.

Jag blev Utmanad av Thina

Regler:
1. Länka till den som taggat dig
2. Berätta sju personliga sanningar om dig själv
 3. Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.
  1. Jag är ingen morgonmänniska, jag älskar att sova.
  2. Jag är lycklig, men trött på människor som bara beklagar sig hela tiden.
  3. Jag kan inte dricka mitt livselixir, kaffe, som jag brukar. Tråkigt nog men sant.
  4. Jag har världens underbaraste M2B (man to Be). Vi gifter oss då det är 10 år sedan vi träffades.
  5. Jag har ett jobb som jag älskar, detsamma gäller arbetskamrater.
  6. Mina absolut bästa vänner är min Älskling och Lillstrumpa.
  7. Tycker att det är sorgligt att se alla människor som glömmer sig själva och bara kan identifiera sig som mamma och inget annat förutom som barnfri för dagen. 
Nu får vi hoppas att ingen tar illa vid sig och känner sig påhoppade, men då kan det ju ligga något bakom den 7:e sanningen.

nej nu ska vi dricka kaffe och mysa i soffan innan vi ska iväg.
Xoxo... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0