,

Fy vad dagarna går snabbt.
Jobbade idag och fick mig en chock då en av mina arbetskamrater helt plötsligt stod där med värsta magen och jag vågade inget säga. Fast sen fick jag det ju bekräftat av henne att hon ska ha en bebis.
Värsta magen hade hon i alla fall  och det hade hon inte förra helgen när vi jobbade tänkte ja eller???? Hmmm.
Hon viste det inte heller först nu tydligen så hon har heller ingen aning om när hon ska ha heller så det blir extra spänning.
Så nu har vi två gravida på jobbet undra vem den tredje blir.
Almira drömde ju innan att jag var gravid så blev det hon och nu i veckan drömde Hata att Caroline var det så kanske kan det vara Hata som blir näste på tur.

Återstår att se, spännande nu har vi ju två farmödrar på tur med och Anki har ju just blivit farmor.
N förstår på vårt jobb händer alltid saker i tre.
Barn, barnbarn och dödsfall.

Ikväll har vi myspyst älsklingen och jag det är ju datenight men nu ska jag fixa mig så jag kan sova ska ju upp imorgon och jobba igen ju.

Så  hej hopp på er.
Xoxo... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0