Skumma drömmar.

God morgon på er!
Här sitter lilla jag och väntar på att kaffet ska rinna ner, ska ju inte drick men vem kan låta bli.

Drömde så konstigt nu på morgonkvisten om att jag bodde i café kornet huset och att jag var med i en film som någon tittade på fast den samtidigt var verklig.
Skulle skölja av flott på galler fast det såg ut som torkat bubblat lim.
Innan det var jag ute på radhuskullen och plockade liljekonvaljer med Sussie tror jag att det var, riktiga barndomsminnen.
Vi gick sedan  upp till det gamla stället där, det numera är byggt ett hus, vi brukade hoppa ner i buskarna om och om igen där plockade vi syrener.
Efter det blev det konstigt och då började det hela i kornet huset och jag skulle leta efter två andra som bodde där som var iväg och hade fått dåligt knark.
Men de som sålde det dåliga knarket torterade dem med det på de vidrigaste sättet, fy så hemskt det var och inte har jag en aning om varför jag drömde så för.
Mitt i allt i hopa så visade det sig i alla fall att det var Sid och Chip som var de jag skulle hämta, mycket konstigt, tror Maxxi tittade förbi han med hahah.

Nej nu ska jag dricka kaffe och ringa mammsen.

Xoxo Cessili
Jag ska ju visst jobba ikväll med., snäll som man är när vi har epidemi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0