massa mys.

Hej igen tänkte skriva ett litet kort inlägg innan jag somnar för natten.
Nu på kvällen passade vi på att gå ut och äta det har vi förtjänat och det är ju egentligen inte date först imorgon men då ska ju alla andra uppvakta varandra och vi på kalas.
Vi behöver ingen dag baby och jag vi har 365.

Till maten, som denna gång åts på Asti hör och häpna ett nytt ställe inte long horn, så delade vi på en flaska rött med och det var otroligt gott så vi var tvungen att skriva ner det så vi kan dricka det igen vem vet kanske till bröllopet.

Efter middagen begav vi oss hem och kröp ner i soffan med varsin martini och kollade på en film.

Så nu vet ni hur min kväll varit, hur har er varit?
Nu ska jag fortsätta min kvällsritual gällande tänder och ansikte innan det blir dags att sussa.
Sov så sött det ska jag, helt slut.
xoxo... Cessili


(bild från PartiesOnWheels)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0