Ljus

Hej på er!
Nu har min underbara Wickii åkt hem men hon kommer kanske tillbaka imorgon om jag har tur.
Vi har haft riktigt trtvligt i veckan, vi har varit ute och promenerat en himmla massa, sjungit mm.
I gårkväll så satt vi uppe och kollade på Ika i rutan och så skoj det var, kollade även på andra program sen man var liten.

Jag har inte riktigt kännt mig kry de senaste dagarna vet inte riktigt vad det beror på eller vad det är, inte för att jag vill klaga alltså det läser man ju om i vissa andra bloggar så det räcker, jag är ju glad och mår bra i alla fall.

Har ni märkt att det är ljust ute, jag vaknar av det vid ca 10-11 i veckan nu men försöker somna om hehe.

Nu kom min lilla vovvsing och älskling hem från promenixen så jag ska ta med Gingus och krypa ner.

Sussa sött.
xoxo... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0