kvällsbus.

Hej på er!
Idag är det tur att jag har varit och jobbat förmiddag för annars har det inte gjort många knop här inte mest sovit och segat hela dagen.
Nu på kvällen har vi kollat på Stormen eftersom nästa avsnitt är imorgon så tänkte jag att det var bäst, även om jag jobbar då så får se det när jag kommer hem.
När vi satt där i soffan och hade myspys så kunde vi ju inte låta bli att busa lite så det slutade med att älsklingen fick en kokostopp mosad på kinden och det var så jäkla skoj, hehe.

Nästa måndag nämligen den 9/2 är jag bjuden på 100 års kalas  ska bli så skoj att fira denna dag med lilla gumman, min andra tant som fyller 100 år.
Se om även denna gumma får telegram ifrån självaste konungen och hans drottning.

Nej ni nu ska jag ta med mig älsklingen och Gingus och följa Lusses exempel, nämligen ta och krypa ner i sängen och sussa sött.


xoxo... Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

åh vad roligt både 90 och 100 års kalas denna månad.. massor av tårta blir det..



KRam ses imorgon eller ikväll

2009-02-02 @ 11:09:59
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0