Good times are coming.

Tjenare på er!
Här sitter jag ny duschad i min super gosiga p-jay från twilfit, smuttar på en god kopp the och knaprar på en morot.

Idag vaknade jag av att älsklingen min sa att han gjort kaffe och gick iväg till skolan en sväng, vipps så var han hemma igen och lagade lunch. Underbara Lillstrumpa skuttade runt och sjöng i bara handduken och allt var tipp topp.

Ginga och jag tog en promenad och passade på att följa Lillstrumps till skolan, när jag kom hem pratade jag med personalkontoret och det visade sig att jag helt plötsligt bara har 6 dagar till en fast tjänst, utöver de jag har inbokade nu. Så när denna månad är slut eller i början på nästa så har jag nog fast skulle jag tro. Weiii.

Gick ner till chefen innan jag skulle börja och hon undrade om jag ville ha en tjänst där i sommar och att hon håller den till mig tills jag får svar från natt tjänsten.
När jag kom hem från jobbet nu på kvällen hade jag fått brev ifrån Tegelgården med en förfrågan om en tjänst där.
Fy va gött det känns, svävar som på underbara fluffiga moln just nu och bättre blir det förhoppningsvis då vi får reda på löneförhöjningen om 1-2 veckor med :D
Så jävla gött.

Känns som om det mesta flyter på nu, bara älsklingens kavaj kvar nu i klädseln till bröllopet och ett par skor till mig.
Klänningen kommer tillbaka för passning i slutet av april ca, så näst i tur att tas omhand nu är ringarna ska höra om de har en tid att ta emot oss nästa vecka för att rita upp designen vi vill ha och ett prisförslag.

Mitt i allt detta underbara så är det ju alla hjärtans dag också, gillar ju egentligen inte den dagen men då ska vi ju bort på stort kalas med massa underbar mat och helt underbara desserter, ska nog lämna förslag till bröllopsmiddagen till Peter, tror ni han gör catering ???
Sen på lördag så är det ju date night också så det blir ju dubbelt upp.

Nej ni nu ska jag krypa ner hos min älskling.
Sussa sött med er alle sammans.  xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

GUD VAD ROLIGT CIS!!!!

Fy vad skönt. förstår att du är glad, är jag för din skull också.

2009-02-13 @ 00:57:27
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

Tackar och bockar det känns fucking underbart.

Sussa sött.

2009-02-13 @ 01:17:28
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0