Botox.

Idag har jag på riktigt fattat beslutet om att jag ska göra det, förut har jag bara tänkt på det men nu är det bestämt.
Men kommer inte göra det nu men om ett par år i alla fall beror ju lite på så klart.
Sen får vi väl se om man ska ha nått litet monster eller inte sen blir det boobsen tar dem gärna i trettio års present :)
Bara att börja samla.
Nej nu blir det hårda tag och på riktigt som gäller, börjar Detoxa idag bra motion varje dag så får vi se hur det artar sig.
Sen ska jag kanske ringa och höra mer om anticelluit behandlingen och kanske klirra en sån till sommaren, för finns det värre en sånt? Hatar dem.

Nej nu nu ska jag röja men tänkte bjuda på dessa snyggingar från Bianco.


Så läcker och även denna

Inte så särskilt dyra heller runt 500-550 kronor tror jag det var.

Xoxo Cessili


Kommentarer
Postat av: Wickii

Du ska inte alltid falla för mina dumheter. Detox, inget bra.. Glöm!! Kör på motion bara istället



Love ya sis

2009-02-23 @ 19:12:44
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

hehe ingen fara, inte än så länge i alla fall :)

2009-02-23 @ 22:56:16
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0