Åter igen är det Söndag

Hej på er!
Nu har jag mellanlandat här på väg mellan soffan och sängen.
Fy så trött jag är och så frusen/varm om vart annat.

Idag efter jobbet så var jag till mormor och morfar där det bjöds på rotmos och fläsklägg samt lite god korv blev det ju med.
Idag har jag bara druckit 1,5 koppar (inte ens det) kaffe på hela dagen och det var nu på kvällen och det var så gott må ni tro, det luktade gudomligt men jag fick sota för det nu på kvällen.
Fattar inte vad min kropp håller på med för skumma grejer.

Nej ni nu ska jag gå och sova så jag är pigg och alert imorgon då jag ska på 100 års kalas runt lunch.

Sussa sött mina vänner för det kommer nog jag göra.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0