18:e Frebruari 2009

Idag den 18:e Februari är det min pappas födelsedag.

Jag älskar dig något otroligt pappsen och jag saknar dig mer än ord kan förklara.
Tänk att tiden kan gå så fort dock så långsamt.
Det känns som tusen år sedan jag såg dig, jag hörde din röst och fick hålla om dig men det känns som om det var igår du gick ifrån oss.
Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant men jag vet att det är det.
Jag hoppas bara nu att du har frid, att du nu kan göra vad du vill och att du mår bra men mest av allt älskade pappa så hoppas jag att du vet hur mycket jag saknar dig och vad du betyder för mig.

Grattis pappsen, det är din dag idag, en FriDa idag.



Din Knodd Cecilia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis Tom!!!!

2009-02-18 @ 16:27:48
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/
Postat av: Wickii

Saknar honom också...

2009-02-19 @ 21:19:09
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0