Tråkigheter......

Hej på er!
Detta inlägg skrivs utan en ganska nedstämd Cessili, fick idag höra på omvägar att Den person jag går för sagt upp sig, det vi alla hoppats på och sett fram emot, tyvärr sas det att de inte fick behålla mig utan jag kommer att bli förflyttad vid års skiftet.
Känns tungt men jag vet att min chef gjort allt för att få ha mig kvar och långt upp i chefs ledet med och det tackar jag för men tyvärr finns det inte mycket att göra. Har ju inte hört detta från hästens mun än men ska ta ett snack med chefen imorgon så får vi se efter det.

Känns inget bra i alla fall för förmodligen får jag gå in i polen igen och det har jag inte alls någon lust med har inte jobbat arslet av mig i över 4år för att sedan börja om som vikarie när man väl fått fast.

Jag som hoppats på att få vara kvar så jag skulle kunna börja läsa teckenspråk i april... nu är väl bara det att glömma, inget de betalar om jag inte jobbar kvar på döv avdelningen precis.....

Men men la in om semester idag så får vi se om den beviljas för i sådana fall har jag inte så lång tid kvar känns både bra och dåligt ska jag säga.... Fy vill inte sluta.....

Bu fucking huu.

XoXo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch vad tråkigt om du måste sluta när du inte vill det. Kan de bara flytta dig om du har fast jobb verkligen? Hoppas det ordnar sig.Kram

2009-12-03 @ 13:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0