Så trött och Seg idag.

Dagen har bestått mest av lathet. Gått  ett par rundor med hunden och rensat svampen sen igår.
Nu på Kvällen var vi till mormor och morfar och tog en kvällskaffe med nybakade wienerbröd, mumms men  min mage är inte så glad nu med det försöker jag strunta i så gott det går.

Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att jobba sen hem en sväng innan jag ska till farbror doktorn.

Idag har jag sprungit omkring i min mans skjorta, mysigt värre, det är väl sådana saker man gör när man är gift antar jag ;P

Nej nu ska jag ta och ringa min lillasyster och sedan krypa ner i sängen.

Sussa så sött med er.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Thirése

åh tack så mkt för inlägget gumman:) hoppas allt är kanon med dig och din man;) massa kramar

2009-08-26 @ 19:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0