fina ben ;P

Hej på er!
Idag efter jobbet var älsklingen och jag iväg på en tur som bla bestod av att åka och hämta min silk epil epilator Weet and dry som hade kommit. Så den har invigts idag och jisses ska jag säga.
Sandra tyckte du din gjorde ont får du gärna prova min, för jäklar vad den knep åt. Resultatet blev i alla fall bra, har dock lite små hår kvar som jag missade som jag får ta imorgon men det kommer nog bli kanon, ska testa den i duschen nästa gång.
Annars så är jag inne på mina monster veckor på jobbet och det är ju inte så skoj men ser fram emot kräftor på torsdag och sen en hel dag med min underbara man hela fredagen och en mysig lunch på lördag innan jag börjar jobba igen.

Det har blivit lite korta inlägg och tyvärr får detta och så bli ett sådant för jag måste krypa ner och börja läsa sista boken nu jag kan inte hålla mig längre, de är ju bara så bra.
Kanske ska försöka se första filmen på fredag kanske hmm.

Sussa så sött.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Gunila

Svar på överklagan postas till er inom 2-4 veckor

2009-08-10 @ 10:48:52
URL: http://www.nogg.se/gunila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0