ZzZz

Nu sitter jag här och har ont i min magen, eller tjejmage eller vad man ska säga. Min Livmoder värker helt enkelt.
I vilket fall som helst ska jag ta och gå och lägga mig på min spikmatta och sova för natten.
Kom just hem från Sandra med, har haft en jätte trevlig dag på stan och shopat och Underbara Lilla Kalle Theodor sa Cissi. Gissa vad glad jag blev verkar ju vara ett väldigt svårt namn för de små att lära sig även att det bara är ett ljud.
Glad blev jag i alla fall, han är ju bara för go det lilla charmtrollet och så full med bus.

Nej ni nu ska jag skynda i säng för jag har sovmorgon imorgon och det kan jag knappt bärga mig till. Älsklingen får väcka oss med kaffe när de kommer hem på lunchen. Efter det blir det till att ta en promenix med Gingus innan det är dags för tvätten.

Andreas och Sandra märkte stavfel på inbjudan idag och jag upptäckte att telefonnumret inte var med.
Så less jag blir eftersom alla ligger på lådan redan.

Jaja inget jag kan göra nått åt nu i alla fall.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0