natt bladder.

Nu sitter jag här och har försökt att påminna mig om att sova i över en timme utan resultat.
Sitter bara och pysslar, planerar mm och kan ju definitivt inte sova vet ju att det fortsätter när jag lägger mig ialla fall.
Igår planerade jag hur jag skulle göra min kartångtårta mm så den var jag ju tvungen att börja på idag så det är bara dekoren kvar i stort sätt men den måste ju torka först.
Den blev inte som jag tänkt men ialla fall. Skulle ha spray målat den men glömde sprayfärgen när vi var och handlade och inte hade jag tid att vänta någon dag till inte så det blev en annan variant.

Nu sitter jag och funderar om sprayfärg finns i pasteller? hmm måste kolla det skulle bli så bra förstår ni...

Förut så har jag ju talat om att man ska vara rädd för att ta sig in i mitt huvud för man hittar nog inte ut för det försegår så mycket där inne men nu mina vänner nu hjälper det inte ens med GPS...

Japp det fanns sånna sprayfärger och alldeles här i närheten med flyt kan det vara det :D
När det här bröllopet är över vad ska jag göra då när jag börjar bli van av att alltid ha nått att pyssla och klura på...hmm.
Kom ju nyss på en as bra bukett lösning, jag är ju så förbaskatt smart förstår ni...

Jaja nu måste jag sussa, ska ju vara barnvakt imorgon åt lille kalle theodor.

Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tusen tack för idag gumman!

Alldeles underbart rart av dig o att dömma av Theodor och den vikta tvätten får det gärna ske igen i framtiden:D!!

Kram kram

2009-04-20 @ 17:29:13
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0