Trötter det är jag det.

Hej på er, vaknat upp från min tupplur och tittat på en film, tänkte att jag skulle skriva ett par rader innan jag kryper ner i sängen för kvällen.
Idag har jag varit trött kan jag garantera er. Sov väl bara ett par timmar i natt och sen en personal kort idag så rätt som det var kom de och talade om att jag redan slutat och det var dags att gå hem. Så fort går det ibland men det var inte många knop man orkade på slutet, fy vi var helt slut alla tre.
När jag kom hem åkte jag med Lillstrumpa, Josselina och hennes loverboy Robert, till maxi och shopat lite. Riktigt trevligt och skoj att träffa Josselina igen med det var ju länge sedan.

Nej ni nu ska jag ta och sova igen pallar inte sitta uppe längre har råkat radera detta medelande två gånger redan och vågar inte riskera att göra det igen för orkar verkligen inte skriva om det yttligare en gång hehe. ;P

Sussa sött med er.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

Tack för skorna. Dock hann jag aldrig prova dem för idag när vi kom hem från mamma hade balder ätit upp dem.. :( Jag fattar inte vad som händer med den hunden.. Pyss

2009-04-07 @ 19:37:26
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: cessili

namen vad tråkigt, han har kommit i Gingafasen antar jag hehe.

2009-04-07 @ 22:27:36
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0