Planering i full gång.

Hej på er!
I Cessilis förvirrade värld händer det saker hela tiden trots att jag känner lite lätt panik för inget blir gjort.
Allt porslin, bestick och glas mm är inhandlat och lull lull som inte är färskvara är även det inhandlat.
Det råkade även smita in en ny säng bland servetterna, inte för att jag har en aning om hur det nu gick till hehe.

I vilket fall så verkar allt falla på plats nu och detta är vad som är kvar att göra vad jag kan komma på nu.

  •  Köpa engångs glas.
  • Beställa mat.
  • Beställa tårtan.
  • Köpa blommor med tillbehör.
  • Köpa stay up´s.
  • Alkoholfritt alternativ och drink grejer.
  • Lämna in vigsel pappren och hindersprövningen till förrättaren.
  • Boka tid med förrättaren.
  • Ha vigselsamtal med vigselförrättaren.
  • Boka tid för naglar.
  • Provsminkning.
  • Prov håruppsättning.
  • Köpa hårnålar mm.
  • Hämta klänningen.
  • Beställa ringar.
  • Gästbok.
  • Boka fotograf.
  • Köpa mer öl och cider.
  • Bordsplacering.
  • Boka stugan.
  • Älsklingens kläder och skor.
  • Mina skor.
  • Fixa för Ginga.
Ni får gärna påminna mig om det verkar som jag glömmt något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0