tralla lalla la.

Det har börjat bli slappt på inläggen här och jag låvar att jag gör det jag kan för att hinna med men det är väldigt mycket som händer runt om mig just nu och tyvärr blir skrivandet lidande då.

Idag fick vi ialla fall bekräfftat vår bokning till bröllopet, inbjudningarna är skrivna och ska bara tryckas och skickas så nu fattas bara adresser...

Idag har jag suttit och räknat alkohol, jämförst och truxat jag var tillslut uppe i över 200 kg sprit, vet ni vad fraktkostnaderna för det är hehehe. tusenlapparna bara flyger iväg.
Efter lite finslipningar i ordern så skickades den iväg och har betalats så nu är det bara att vänta och se hur lång tid det tar.

Nej ni nu måste jag såva för länge länge sen...

Men inte lätt när det bara är 54 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0