Uppdatering.

Hej på er det var ju ett tag sedan jag skrev här och jag får allt ta och slå mig själv på fingrarna.
I helgen var jag i svarta-bakfylle-hålet Las Vikas.
Vi hade det trevligt och bowlade mm det hela slutade med att jag blev alldeles för onykter och somnade i en hundbädd.
Sånt kan väl hända vem som helst antar jag men inte alla som får fruktansvärd mega ångest efter det men men blir inget sånt drickande för mig mera får fan va bra nu, det är ju riktigt pinsamt.
Usch nu fick jag en mastodont stor ångest klump i magen.

Har ju denna vecka börjat på mitt nya jobb på Hagaborg, slutade på Ängslyckan i fredags med löneförhöjning, och än så länge har det gått bra går första dagen som egen personal idag inte intro alltså.
Har fått ett bra Schema med men TYVÄRR så jobbar jag kväll den 8 maj så ska försöka byta den dagen om det går så jag kan få komma iväg och kolla på Miss Li nu när hon besöker vår stad.

Nej nu ska jag värma på lunchen jag förberedde igår kväll. Det blir något så gott som Grönsaksris med kycklingfiléer och currysås.

Imorgon är det date night eftersom vi ska till Las Vikas på lördag så får vi ta det på fredagen istället. Något tipps på vad jag kan ta med gubben på?

Nej ni nu är det bäst jag sätter fart ska ju börja jobba kl 16,00.

Jo, röjde ju lite på terrassen igår och sådde lite blommor och trixade. Avnjöt vårens första kopp kaffe medan djuren busade runt riktigt härligt. Min gräslök börjar komma upp och liljekonvaljerna med. Satte ner påskliljelökarna med så får vi snart grönska där ute med :D

Hej på länge.

Xoxo Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0