Suck och stön.

Hej på er!
Här sitter jag och som vanligt är as trött men till råga på allt så är jag riktigt grinig med.
Har hundra saker att göra men ingen ork och ingen tid att göra dem heller.
Till råga på allt så måste vi kanske åka till veterinären med Ginga om hon inte bestämmer sig för att kissa snart.
Hoppas bara inte att det är någon njursten eller så och att hon vill kissa snart som vanligt.
Nej ni nu har jag inte tid att sitta här mera maten är just klar men jag ska iväg till frivilligcentralen och städa först och sen ska Lilleman hem idag också.

Hindersprövningen och efternamns ändringen är klara i alla fall resten får vänta till nästa vecka.

Ha en trevlig påsk på er och tänk på oss som inte får vara lediga eller sova något alls.

Xoxo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0