30/4

Cessili har börjat dansa, dansa för sol och värme.
För nu vill jag ha värme och sol och sommaren ska helst vara här imorgon.

Idag kom nya sängen och den är bara så skön, så glad att jag klippte till.
Sen åkte vi till byggmax och köpte murblock till vår nya lounge på terrassen. För nu ni ska det bli en party sommar på min treass.
Så det som skall införskaffas dit nu är bambuvägg och gardin, massor av kuddar, lyktor och mer infra och terrassvärme samt filtar och ett lågt bord. Åhh kommer bli så mysigt så.
Har även räknat ut att det är lagom höjd för Theo att klättra upp själv om han kommer på fika.
Sen blev det ju massor av plats för många att sitta och det behövs väl snart då jag fyller 25 strax efter bröllopet och då blir det väl party igen :D Så det är mitt mål, efter allt med bröllopet, att ha ordning där ute tills jag fyller år.
Och allt detta kommer ju innebära en tripp igen till Örebro eller jag menar linköping och IKEA ;D

Nej ni nu är kaffet klar och min älskling kommer snart med Gingis så ska vi lägga oss på nya sängen och fortsätta lyssna på vår bok, så mysigt så.

Hoppas ni har en trevlig valborg nu.
Xoxo Cessili

Kommentarer
Postat av: Wickii

ja en tripp till Örebro är inget problem.. Så roligt..

2009-05-01 @ 23:29:22
URL: http://wickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0