Fredag och ett glas gott vin, det är livskvalitet.

Slår mig själv på fingrarna för att jag inte höll vad jag lovade, blev mycket jobb som kom i mellan så har inte hunnit uppdatera som jag tänkt.

Idag är det ialla fall fredag vilket innebär att man kan få dricka vin utan att känna sig som en alkis.

I veckan köptes ialla fall ett singstar vilket systra mi och jag har invigt under veckan.

Idag har vi tvättstugan och för ovanlighetens skull så har inte tvättstugumånstret smittat mig med sitt otrevliga humör, vilket jag är väldigt glad över.
Lik som allt annat jag planerat denna vecka så blev det inte som jag tänkt. Planerade att få undan lite extra tvätt, bestående av gardiner och dukar, men så blev ju inte fallet. Fast jag ska inte klaga blev ju inte på dåligt humör som jag brukar så det är ju alltid något.
Städa skulle jag göra idag med har bara golv och badrum kvar, tänkt att försöka ge mig på terassen och dess blommor under helgen med.

Idag skulle modra mi hämta hem vår bil ifrån gamleby men batteriet var dött så de hämtar den på söndag, ska bli riktigt skönt med en liten bil så man kan åka och handla när man vill mm.

Nu har jag tänkt att jag ska ringa min lillstrumpa och ta ett bloss med henne sen blir det nog till att spela lite poker tror jag det var länge sedan.

Kram på er så länge... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0