mätt i magen

Så då har man jobbat klart. På rasten idag så beställde jag ju en pizza alla Cissi special och dum som man är åt man ju för mycket så magen svällde ju upp som en balong och jag såg fruktansvärt gravid ut, hehe Carro tyckte nog allt jag var bra konstig och tyckte nog lite synd om mig när jag gick och beklagade mig hela tiden.
Men det måste man få göra när det spänner så.


Imorgon är jag ledig hela dagen och har tänkt mig att jag ska försöka ta mig upp till staden och kolla i bokhandeln om de har Gosip girle böckerna där för jag bara måste ha dem nu när jag vet att de finns, sen ska jag ta och dricka en Cappuchinoo från the och kaffe companiet när jag går hem för det har jag tänkt på i ett par dagar nu och är verkligen sugen på nu.
Tänk så mysigt att ta på sig den vita, stickade halsduken jag fick av älsklingen för ett tag sedan och dricka en cappuchinoo i parken på väg hem. Mmm så mysigt.
Någon som skall med?

Nu ska jag göra mig en kopp the och krypa ner i soffan och eventuellt äta lite choklad glass om jag orkar.
Nej det får nog bli en apelsin och kansek ett glas champange istället, hehe blev så sugen...

ha det så bra där ute i mörkret... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0