Gratängen är äntligen här

Hej på er!
Här sitter jag med min kaffe kopp i soffan, datorn i knät och tända doftljus och bara har det mys pys.
Är även fruktansvärt mätt, då jag inte kan hejda mig så får jag skylla mig själv.
I går på morgonen läste jag dagens matsedal från resturangen för en dag, där stod det att de idag skulle ha potatisgratäng och oxfile. Den där potatisgratängen har plågat mitt sinne sedan dess, alltså 07,45 i går.
Så efter jobbet gick jag och handlade för att göra gratäng men det blev till att städa istället.

Idag efter jobbet så tog jag min hund och gick runt i parken, sen gick vi runt strömmen innan vi gick hem och jag gjorde min efterlängtade gratäng.
När vi ätit middag och vi satt oss i soffan för att ta kaffe på maten, fast jag var ju bara tvungen att ta en liten smakbit till :D
Och jösses så mätt jag blev efter att ha ätit som om någon försökt ta maten ifrån mig.

Här kommer lite kort från dagens promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0