Imorgon är det 4 månader sedan.

Den här helgen har bestått av jobb, jobb och åter jobb. Idag har det verkligen varit fullt ös medvetslös, tur jag är ledig ett par timmar nu innan jag ska tillbaka igen för att jobba kvällen.

Igår var vi hos svärfar på familjemiddag då hans fruga hade fyllt år i förrgår, grattis grattis, det var trevligt men när vi kom hem så var jag helt slut.
När jag kollade på klockan innan jag blundade var den 00,18 och 00,20 hade Ante ringt som en tok på älsklingens mobil och jag hörde inte ett dyft, jag som oftast hör allt. Strax innan så hade jag ju kollat på klockan då jag var så irriterad på livet på gården men tröttheten tog förmodligen överhand.

Kommande vecka ser riktigt nice ut än så länge, jobbar kvällen imorgon och sedan fag på torsdag, sen är det partaj på jobbet på fredag och på lördag förmiddag så åker jag till Las vikas för att umgås med FiaLotta, lillstrumpa och gå i skogen.
Tänkte även att jag skulle besöka pappa med lite fina blommor och kanske ta en kopp kaffe med honom, det tror jag han gillar. Så i veckan hade jag tänkt att jag skulle gå bärsäker efter den där stenen.

Apropå sten så har Pappas sten kommit nu, lillstrumpa skickade kort på den och den var jätte fin och väldigt personlig tycker jag med Namnteckningen stället för bara namnet.

Min älskade Pappsen, Saknaden av dig är obeskrivlig.

Detta är min älskade och skanade Pappsen.
Du saknas mig.

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Ja gud ni måste bara se hur fint det är hos pappa. Massor med blommor och stenen är så fin. Jag tror han gottar sig riktigt i hans lyx. Jag saknar honom också. Mer än någonsin. För nu har det gått för lång tid sen jag pratade med honom!

Puss o kram på dig Cessi

2008-10-07 @ 16:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0