Ryggvärk och Natur tema.

Har så fruktansvärt ont i min rygg nu så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, imorgon blir det att ringa till farbror doktorn och hoppas att han kan göra något åt det så jag kan få sova och vara som vanligt igen.

Idag har Lillstrumpa haft sin första dag på praktiken, hoppas det har gått bra för henne.

Det är ju vecko tema i den här bloggen och den här veckans tema är Natur. Men det blir ingen uppdatering på det ämnet först imorgon för idag har jag ingen ork till det.

Nej nu ska jag göra lite kvällsmat och ringa lillstrumpa, för att höra hur hennes dag varit, innan det blir till att krypa till kojs.

Ha det så bra alla där ute i höstmörkret.... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0