underbara ljus.

Här sitter man irriterad och bitter i kvälls mörkret.
Mina fingrar känns som om de skall spricka när som helst efter att ha varit i blöt och rengörningsmedel sedan jag kom hem.

Det är ju väldigt konstigt att man är ensam i detta hushåll att se när saker och ting behöver göras eller borde ha gjorts tidigare.
Att man alltid ska behöva säga till och tjata för att sakre och ting skall bli gjorda, borde ju se dem lika väl som jag och tycka det är lika trevligt som jag med.
Förstå varför man blir irriterad och tycka att det är såradnde att behöva bli snudd på eller osams över sånna "skit" grejer...

Vilket fall som helst så har jag idag haft en trevlig dag i las vikas på ljus party hos mammsen.
Hade ju först inte tänkt att köpa mer än ett packet teljus men det blev lite mera hehe.
Förstår inte varför varje gång jag får en favorit så skall de ta bort den.
Först Skogsdunge och nu kanderat päron. Hittade idag ialla fall ett par nya efterträdare solblekt bommul och grönt bald och aloe sen så är jag ju nöjd med svart orkidee drån förra beställningen som jag nyss fått hem.
Så denna beställning blev votivo ljus och ett pelarljus förra blev det ju enbart teljus.
Men måste på party snart igen för det är ju så många fler som jag vill ha...
Skulle snabbt kunna handla upp hela min lön och mer på dessa underbara ljus.


Bild lånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0