Underbara helg.

I helgen har jag och älsklingen min varit i Las vikas och hälsat på lillstrumpa och hennes älskling.
Vi har grillat och haft det trevligt och Lillstrumpa och jag har grävt buskar och gått på promenad med hunadrna mm.
Igår hade vi kalas för lillstrumpa och det var varmt och härligt lilla Chuppe avr med också och fick samaka massa smaskiga saker hehe, är det kalas så är det.

Här kommer lite bilder på de söta små.


Tyvärr så blev det visst inte kort på dem alla men det kommer, de var ju bara hur goa som helst. Lillstrumpa blev tvättad av lilltjejen, jag med för den delen. De började busa lite och bita varandra och kryper runt så snart har de valpar lite här och var i hela huset hehe.

Nej nu ska jag ta och göra mig klar att gå till jobbet.
Ha det så bra allihopa så länge. kram Cessili

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Ni får komma snart igen. Dem äter ju köttfärs med ägg nu.. Dem e så söta. Man får inte vara kräsen med bordskick iallafall för dem kan inte uppföra sig ännu. det är mat ÖVERALLT. Kram och älskar dig

2008-05-28 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0