Snart så.

Usch har tänkt i flera dagar att jag ska skriva här och det skulle ju bli teman med, men har inte blivit av. För hunnit hade ju varit en lögn då jag haft tid men inte blivit av ialla fall. Så lätt man tar till ett sådant uttryck.

Idag var Rutan hos farbror doktorn och han sa att hon skulle föda inom 24 timmar. Wiiieee
Längtar som en tok, blir ju helt galen av att vänta på vår lille lille söta Ginga.

Vi vet ju inte ens hur han ser ut än, eller om det blir någon han, kanske inte blir någon hane alls.

Nu ska jag ta och brygga mig lite härligt kaffe så det är klart när älsklingen kommer från gymmet.
Sedan tänkte jag slå en signal till Lilla Sandra och su hur de har det.

Ialla fall så var det ju så att min plan för veckan var ju att det skulle vara ett tema varje dag och gårdagen skulle ju varit rutigt av någon anledning, så det får bli idag ialla fall.

Uppdaterar senare då jag funnit något rutigt i min vardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0