fredag.

Idag är det fredag och dagens tema är livskvalitet/livsnjutning men det blir inte förens till kvälen när jag jobbat klart.
Det är mulet och regnigt idag med och jag känner att jag har oturen idag och får en utesväng till kvällen, hoppas bara att det inte regnar då.
Ska väl inte klaga har ju varit inne de senaste gångerna jag varit där och jobbat.


Nu ska jag ta och ordna något att äta, uppdaterar till kvällen.... Cessili


Livskvalitet kan vara att bara äta det man gillar på en pizza till en kall öl.




Eller ett gott glas vin i soffan tillsammans med sin älskling till en bra film.

image12

Det var det för mig idag ialla fall, nu ska jag gå och sova i en renbäddad säng i ett kallt sovrum.
Det är livskvalitet det med... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0