Snön föll

Hejsan på er där ute i vinter mörkret.
Här sitter jag och uppdaterar lite när systra mi och jag har lite pause från psykologin.
Hade glömt så intressant och roligt jag tycker att det är med psykologi tur att man kan få återuppleva det hela med Lillstrumpa.
Nu har Nockan, Lillstrumpa och Sandriz medelat sitt intresse till en girlicious kväll och fler är välkommna.
Ska kolla mitt schema och lägga ut lite datum vi kan välja mellan så vi kan spika nått  själv är jag nog bara ledig helgen innan jul hehe men ska kolla lite närmare.

Nej nu ska vi nog ta sista rycket innan det blir att ta kväll, ska till affären med och handla kaffe och så.

Idag är det Sagas födelsedag och det måste vi fira med något smaskigt till kvällen kanske en fruktsallad eller så.
Andreas fyller ju år han med idag så får ju ta och skicka honom med en grattulations hälsning.

Nej nu ni era simpor och grodfötter ska jag dra på mig stövlarna och kila till affären, ut i vintermörkret där snöflingorna faller.

Killivippen.... Cessili

Kommentarer
Postat av: Nockan

Helgen innan jul kan jag med, men i så fall lördagen :-)

2008-12-11 @ 17:44:55
Postat av: Cessili

Låter bra för min del hur är det för er andra?

2008-12-11 @ 23:02:36
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vet ej.. Andreas jobbar iallafall då men kan ju kolla om mamma kan vara barnvakt!

2008-12-11 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0