Uppdatering :)

Hej igen!
Blev inte något storstäd idag eftersom orken inte riktigt fanns där efter att noga rengjort mattorna. Glädjen av det jobbet visade sig inte långvarig då Ginga tuggade sönder sin repleksak hon fick i julklapp, så det var fullt med röda och gröna trådar över allt.

Ikväll hände något ovanligt. Efter att ha duschat och krupit ner i soffan i min nya flanell PJ så höll jag på att slumra till framför tvn. Det ni.

Så nu tänkte jag smörja facet och borsta tänderna medans diskmaskinen blir klar sedan ska här krypas i säng.
Tänkte även dela med mig av en liten bild på Gingas julklapp, det var inte alls svårt att hålla henne borta tills klapparna skulle delas ut, not.
Sen ett litet kort på min Cessa när vi har sleepover i Las Vikas där hon busade med bror sin.



Sussa så sött med er, det ska jag.

Kommentarer
Postat av: Sandriz

japp vi är hemma då:D bra bra

2008-12-30 @ 11:12:25
URL: http://dojjanjagandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0