tisdag

Då är denna vecka i full gång och innan vi vet ordet av så har nog även denna passerat.
Hade tänkt att jag skulle vara ledig till fredag men istället så ska jag jobba i natt så borde kanske ta och sussa lite.

Igår kom lillstrumpa hit, vi var på frivilligcentralen och fikade med mormor och morfar sedan gick vi hem och pluggade och drack kaffe dricnkar vid mitt nya köksbord.
Sedan kollade vi live såpan, hehe.
Imorse kom Coffe in med en frukostbricka till oss med kaffe, smörgås, lussekatter och clementiner, han är ju så gullig min Älskling.

Nej nu ska jag ta och gå med Ginga en sväng sedan blir det väl till affären och hem igen för att laga lite mat innan jag ska försöka sova lite.
Hade ju velat städa lite med men får se om det hinns med sedan.

Ha det så bra alla där ute i gråa regnrusket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0