piss skit och fy fan.

Ja idag är det en sån dag som jag bara vill glömma, har mått helvete hela dagen, vill bara bryta samman och gråta en skvätt för att sedan somna och sova i en vecka med undantag för ett par kaffe och kiss pauser.

Idag har ialla fall den härligt fyllige Bosse varit på besök hos oss och jag hoppas han har en hög lön för det är han värd.
Han har ialla fall tagit hand om och sanerat min klädkammare.
Nu är två maskiner igång och ett par till hinns det nog med så har jag rena och trevliga kläder att pryda min kropp med.
Hade ju tänkt att jag skulle sprungit till stan idag och handlat lite nya kläder mm men eftersom jag mår som jag gör så har jag valt att vänta med det tror heller inte det blir någon julfest för min del ikväll, för det känner jag inte ett skit för.

Har ingen lust alls att gå och jobba men det måste man ju, skulle gärna villja avboka imorgon med men det gör jag ju inte för vet ju att jag tycker om att vara på jobbet när jag väl kommer dit. Har bara lite svårt att se nått skoj med någonting just nu.
Alla tjatar om denna förbannade jul och jag vill bara att någon tar fram den stora kvasten och soppar den under mattan för jag vill inte veta av den.
Nej nu låter jag ju fruktansvärt bitter och det är jag kanske, eller?
Jag är ialla fall glad över att jag får sova hemma ikväll och att vi inte behövde sova borta.
Ha det så bra alle sammans och jag rekomenderar att ni kollar i era skåp mm man vet inte vad det finns för äckel som försöker nässla sig in.... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0