Livet slår tillbaka

Kvälls jobbet rullade på som vanligt vi blev dock lite sura då vi fick bli utan både skinksmörgås och tomtegröt men men va fan inget att vara bitter för, hehe.
Sedan blev jag sakta på bättre humör under kvällens gång och så hade jag ju lyckats med värsta bästa sminkningen idag med,  så tänkte faktist att jag skulle gå på glöggfesten. Så blev inte fallet för det verkade ganska lamt och inte så roligt som jag tänkt mig, så jag gick hem efter jobbet istället.
Väl hemma har jag tvättat två maskiner till som snart är klara, sedan har jag packat och fryst in klädpaket som inte får tvättas i vatten eller 60 grader.
Gud så skönt nu är det bara en kavaj och lite små plock kvar men det får vänta tills imorgon.
Nej nu ska jag ner och byta i torktummlaren innan så vi hinner kolla på heroes innan vi ska sova.

Kramisar på er... Cessili

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det gör jag så gärna.. hör av dig när det passar bara:D!

Kramar

2008-12-17 @ 22:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0