Gråmulen lördag.

Då var man hemma från jobbet igen och har hunnit med att handla, äta och är nu inne på kaffetåren.
Ringde till FiaLotta med, skäms ju över att säga det men glömde ju totalt bort att hon fyllde år i torsdags så jag fick slå en pling och erkänna och grattulera så klart.
Hon hade som tur va inget emot det, hon hade just kommit hem och hade inhandlat stora jul apelsiner och det bara rann till i munnen på mig när hon berättade det så jag tror jag måste springa till affären igen sen och se om de har de där smaskiga apelsinerna där.

När Älsklingen och jag satt och åt förut så visade det sig att båda hade tänkt föreslå att vi skulle gå ut och äta ikväll och det är ju inte fy skam det inte.
Men för min del kan vi lika gärna mysa ner i soffan, vi får se hur det blir.
Igår kväll blev det soffmys och fredags gott bestående av salami, fetaost, stora grekiska okärnade oliver och körsbärtomater riktigt mumsigt var det. Till det avnjöt jag ett glas rött vin och älsklingen en kall öl.

Satte ju mig själv på alkoholförbud för ett tag sedan men det avbröt jag igår ett par veckor i för tid, kunde inte hålla mig längre hahah.

Nej nu ska jag ringa mammsen och höra hur det gick igår. Kram så länge... Cessili

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Nae men gud vad fin den blev.. snyggt jobbat. den ser mera fräsch ut en den innan som såg ut att vara skriven i paint.. mycket stiligt..



Saknar dig älskade Cissi.

puss och kram

2008-12-06 @ 22:18:53
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Cessili

Tackar så mycket, niger och bockar. Det är ju lite pillat få allt att fungera men kul samtidigt när man överträffar sig själv, sen har jag ju pillat i ett foto program för att göra hedern och så hehe mycket för mig så jag är nöjd :D

2008-12-06 @ 23:24:18
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0