börjar se ljusare ut.

Phua mig då var denna dagen slut och jag skall snart krypa till sängs.
Blev till att jobba idag med men nu tror jag att jag ska vara ledig tisdag och onsdag om de inte erbjuder mig att jobba natten den kan jag ju inte bara avstå.
Men man får ju tänka på lönen och herre gud så bra det kommer bli denna månaden blir det ju minst 3000 plus på kontot efter räkningar och fick pengar mm och nästa lön blir det ett par tusen till plus, rakt in på spar kontot. Känns så jäkla nice just nu faktist. Förmodligen/förhoppningsvis ännu bättre kommer det att kännas när vi börjar nya året med att bara lyxa till det och ha det gott för att ladda ordentligt för vad kommande 2009 kommer innebära, en kortare weeknd resa i början av januari, Resa med familjen och älsklingeni vår, bröllop i maj, bröllopsresa 1i juni och 2 i slutet av sommaren(kanske) och förhoppningsvis om jag får bestämma någon liten kryssning eller liknande till hösten vintern med hehe men man får väl inte begära för mycket.
Stackars Anki fick gå hem idag hon med för hon kännde sig inte bra, Edina är hemma och eleven. Carro och Rebecka pumpar sig fulla med vitaminer och vätske ersättnings grejs hehe. Här hemma har jag och älsklingen haft huvudvärk som vi hoppas ger med sig snarast min har redan lättat Älsklingen som lidit värst jag fryser mest och är obotligt trött men sjuka får vi inte bli. Nej sånt har vi inte tid med jag skall jobba jobba jobba och älsklingen har ju fullt i skolan nu innan de har uppehåll över jul då han med förhoppningsvis ska jobba lite han med.

Nu ska jag ta och krypa ner med älsklingen min, imorgon kommer min efter längtade lillstrumpa.
Tänkte på häromkvällen hur trevligt det skulle vara att sammla alla mina favorit töser och ha en hel kväll med mat, gott och dricka, sjunga singstar och enentuellt gå och svänga våra lurviga, någon som vill vara med???

Sussa sött.... Cessili

Kommentarer
Postat av: Nockan

Jag vill vara med :-)

2008-12-09 @ 09:15:31
Postat av: Cessili

Bra då är vi två, ett rött och ett blått lag, hehe

2008-12-09 @ 15:17:49
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/
Postat av: wickii

jag vill också vara med

2008-12-10 @ 18:47:48
URL: http://wickiis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag med:D!!

2008-12-10 @ 19:20:57
Postat av: Cessili

Åhh så roligt då är vi nu fyra stycken perfekt två i varje lag än så länge.

2008-12-10 @ 20:18:10
URL: http://icessilisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0