Andra advent idag.

Ja då var det ännu en gång dags att krypa till sängs, ska eventuellt och väldigttroligt in och jobba imorgon bitti så bäst att krypa till kojs för imorse var jag riktigt trött kom till jobbet lite lätt röd på kinden fortfarande från kudden och kände mig nyvaken hela förmiddagen.
Anki och jag har hållt igång hela dagen med att städa och mublera om på jobbet i våra lunchrum mm. ska bli spänande att se vad resterande personal tycker om vårat slit hehe.
Sedan ska jag klaga på våra städare för fyyyyyy så äckligt det är och har man lite lätt bassilskräck som jag så är det inte lätt.
Kan ju alltid erbjuda mig att städa gör det gärna på kvällar eller nätter, åhhh så skönt det skulle vara, himmelskt.
Nej ni små, nu ska denna galen panna gå och sussa kudden.
   Vi höres imorgon... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0