Välkommen till Cessilis värld.

Jaha då har man fallit för grupptrycket och skaffat sig en egen blogg då.

Då är det söndag igen och imorgon börjar vardagen om på nytt.
Veckan som kommer är fullspäckad med små trevligheter, Sandra fyller år för första gången som mamma, Älsklingen min fyller år för sista gången som hundlös, jag ska gå på shopingtur med min mor och så har jag beställt årets första dunder väder för veckan men framförallt till helgen.
Det kommer bli en kalasvecka i dubbel bemärkelse.

Igår var vi ute och spelade hehe, skojigt är det.
Och trots att PoA var med och att vi inte tycker om varandra så gick det bra. Han var ju lite i sitt rätta element, kanske inte rätt ordval men men, då han hade sälskap av två andra dalamålpratande vänner, som hade samma förkärlek till att spela som jag.

Nu har jag ensamen hällt i mig en hel panna kaffe och känner att jag måste få utlopp för lite energi så jag måste komma på något att göra. Kanske pyssla lite, städa och sedan gå en promenad.
Det är ju trots allt VÅR nu.

Igår drömmde jag att vi gjorde en resa och när jag vaknade och fick min kaffekopp så satte jag mig medetsamma och kollade flyg och resan var gratig bara betala flygskatten, så är Sååå sugen på att åka nu.
Men pratade med svärmor i går och vi ska nog ta och åka på en kryssning snart och skämma bort oss själva med god mat och dryck och en väldig påfyllning i barskåpet. Någon som vill förlja med?

Låter dagen tala med en bild från Mamma och Thompas resa till Paris då de skickade mig denna härliga skapelse. Går väl inte missta vad det är för något.

image1

Ha det bra allesammans.... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0