Vad är det för en dag...

är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för idag är det Sandras födelsedag, Hurra hurra hurra.

Idag fyller Sandra år och vi har varit där på kalas, verkar som de flesta presenter består av papper :D

Imorgon är jag ledig, tror jag ialla fall. Då kommer vår soffa med längtar faktist så vi kan mysa ner oss, hade velat ha den redan i kväll faktist känner mig på soff mysar humör.

Idag har man jobbat på dagcentralen och varit i Vitarummet vill verkligen ha ett sågant hemma, skulle vara en sådan lyx.
Får kanske bli ett sådant när vi renoverat klart.

Nu ska jag ta och ringa lillstrumpa och snacka lite skit med henne har jag tänkt.

Uscha nu har vi kollat på P.s. Iove you och jag grät floder, snyfftade och flämtade efter andan. Vet att man kan skratta så man får ont i magen men inte att man kan gråta tills man får det.
Det var klart en av de bästa filmer jag sett på evigheter och jag rekomenderar den starkt, till och med Älsklingen min snyftade lite.

Nu ska vi ta och krypa till kojs.
Sov så sött allesammans.... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0