pollen, svidande ögon, snorig näsa och värmande sol.

Idag har jag jobbat, sedan mötte jag Sandra, Andreas och lille Theo och gick på stan.
Där åt vi lite bla sedan kom Coffe men han fick inte åka i hissen.
Köpt mig lite nya tröjor bland annat. Hittade ett par skor som jag tänkt på nu och ska gå tillbaka på fredag och se om de har i mindre storlek, för då smäller jag nog till.
Nu är jag frusen som skutton och funderar på att släpa mig själv till badkaret om jag kan finna orken till det.

Sitter och blir sååå otroligt sugen på glass, vet inte om jag är mest sugen på kulglass eller mjukglass. Tror kulglassen vinner.
Konstigt att man kan frysa och vilja ha glass på samma gång.

Idag tänkte jag överaska Sandra genom att gå in genom dörren men jag hann ju inte då hon möte mig vid grinden, så det kanske får ta och bli ett nytt försök imorgon på hennes födelsedag.

Nej tror faktist jag är hungrig och kaffesugen. Äta något först och sedan ta en kopp kaffe, så får det bli.
Sedan blir det att krypa ner i sängen, arbetsdag imorgon igen.

Åhh höll ju på att glömma att idag var den första vårdagen, för jag reagerade faktist på pollen och har gått och snorat hela dagen och mina ögon har varit hel torra och sved mer eller mindre hela tiden. Sedan har ju vårsolen och värmen kommit med ju :D

Vänta bara till helgen så får ni se.

God natt på er... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0