Lördag och solrosiga kinder.

Igår fyllde älsklingen år och det firade vi med mat och gott att dricka och så klart kaffe :D
Ledan var Lucas kvar hos oss.

Idag efter lunchen har vi varit i parken ock kastat fiesbygolf hur det nu stavas, ätit glas och lucas har lekt i lekparken och i hinderbanan.

När vi kom hem så började vi förbreda inför premiär grillningen då ringde de och jag ska in och jobba i natt så grabbarna får en riktig grabbkväll. Vilket de blev glada åt. hehe.

Nu känner jag mig ju aningen stressad så måste göra något så jag vet att jag hinner, vet bara inte vad jag ska göra.

Jo vi ska ju plantera våra kastanje träd och göra namnskyltar så vi vet vems träd som tillhör vem och vilket som växer sig störst.

Ha en trevlig dag alle sammans, eller kväll. kram kram Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0