Den eviga måndagen

Japp lördag natten blev det till att jobba fy så gött att jobba natt, dock lite tråkigt att bli inringd 17,50 mitt i grillningen och sedan börja 21,00 och behöva åka 20,00. Så jag hann ju inte med att sova nått men det gick ju superbra ialla fall.
Grabbarna hade grabbkväll här hemma medans jag var och jobbade vilket jag tror de uppskattade, lät så ialla fall när jag frågade om det var ok med dem att jag tackade ja.

Idag har jag bara tagit det lugnt än så länge och det ska väl fortsätta på den vägen resten av dagen har jag tänkt.
Igår kom älsklingen hem efter träningen och ropade innanför dörren att valparna kommit, jag bara skrek av glädje och älsklingen bara skrattade och sa att det var ett skoj.
Fick väl igen för att jag blå lurade honom för ett par dagar sedan.

Nej nu ska jag deklarera och betala räkningar för jag har inte hunnit med det ännu.
Imorgon blir det till att jobba kväll på Tuppen igen, var ett tag sedan känns det som, roligt när de ringer och inte tar förgivet att jag inte är bokad redan, haha.

Hej så länge... Cessili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0